Incompany training
Engels aan de balie
Aan de balie ontstaat contact tussen twee mensen. Taalproblemen kunnen dat contact lastiger maken. De oplossing voor taalproblemen aan de balie ligt deels in een betere taalbeheersing. Maar dat is zeker niet het enige: empathie en structuur zijn ook belangrijk!
Naar beter Engels aan de balie
Niet alleen een kwestie van taal. Tijdens de cursusdag werken we aan
- Bewustwording: empathie en basisbehoeften van klanten
- Structureren van gesprekken
- Een handzame verzameling frasen en termen
- Handige uitdrukkingen
- Engelse namen van instanties
- En we gaan veel oefenen!
Rollenspelen
Om een vaardigheid onder de knie te krijgen moet je veel oefenen. We doen dit door het simuleren van baliegesprekken in onze rollenspelen. De deelnemers oefenen met vakspecifieke woorden en zinnen die veelvuldig worden gebruikt aan de balie.
Resultaat
De deelnemer kan de veelvoorkomende gesprekken in het Engels voeren. Kan zich goed uitdrukken, op de juiste manier vragen stellen, structuur en overzicht bieden, informatie geven, geruststelling bieden, checken of de klant het begrijpt en of de informatie klopt, afspraken maken en het gesprek afronden.
Aantal dagdelen
1-2 dagdelen naar gelang de ervaring van de deelnemer.
Meer informatie
Wil je graag meer weten of heb je specifieke vragen over de training? Neem gerust even contact op met Nicolette Stavorinus. Je vindt haar contactinformatie bovenin de rechterkolom van deze pagina.
Incompany
We verzorgen deze training ook incompany. Het programma wordt dan helemaal op maat ingevuld, met zeer gerichte aandacht voor de uitdagingen en kansen binnen jouw organisatie. Wil je een opleidingsvoorstel aanvragen of gewoon even overleggen over de wensen en mogelijkheden? Klik dan op de Incompany-button in de rechterkolom van deze pagina. Liever eerst even contact via telefoon of e-mail? Kijk dan ook in de rechterkolom, want daar vind je de contactgegevens van Nicolette Stavorinus. Zij helpt je graag verder.