Incompany training
Burgerzaken voor Frontoffice medewerkers
Deze module laat de deelnemers kennis te laten maken met de organisatiestructuur van een gemeente in het algemeen en met de diensten en producten die horen bij het vakgebied Burgerzaken. We zoomen in op de meest voorkomende werkzaamheden van de frontoffice medewerker, de producten en diensten. Ook heeft hij of zij een beeld van het belang van het juist uitvoeren van de handelingen en de eventuele risico’s, bijvoorbeeld op fraude.
De volgende onderwerpen worden besproken:
- Bestuursorganen en organisatie van de gemeente
- Basisregistratie Personen (BRP)
- Identiteitsdocumenten, reisdocumenten en rijbewijzen
- Brondocumenten en de Verklaring onder Ede
- Nationaliteit
- Geboorte, huwelijk en overlijden
- Naamgebruik
- Verklaring omtrent het gedrag.
Duur
3 dagen.
Meer informatie
Wilt u graag meer weten, heeft u specifieke vragen of wilt u een vrijblijvend maatwerkvoorstel ontvangen? Klik dan op de Incompany-button of neem gerust even contact op met Jeroen Busse. Je vindt zijn contactinformatie bovenin de rechterkolom van deze pagina. Hij helpt je graag verder.