Nieuws
- Start opleidingsseizoen
- Masterclasses najaar 2024
- Nieuw! Week van de Participatiewet
- MariënburgGroep opnieuw Cedeo erkend
- MariënburgGroep is op zoek naar docenten
- Opleiding adviseur sociaal domein
- Nieuwe cursus Gokken en de Participatiewet
- Aanbod Masterclasses
- Cursus Terugvordering in de praktijk (29 juni)
- Masterclasses zomer 2023
- Masterclasses voorjaar 2023
- MariënburgGroep opnieuw Cedeo erkend
- Interessant aanbod eendaagse Masterclasses
- Gebruik opleidingsbudget van 2021 in 2022
- E-learning om nieuwe medewerkers kennis te laten maken met gemeente
- Nieuw Diplomastelsel Burgerzaken
- Nieuw! Basiscursus Wmo als e-learning
- Incompany abonnement voor organisaties
- E-book 10 tips om mediation in het bestuursrecht in te zetten
- E-learning leerlijn Burgerzaken vernieuwd
- 6 tips voor het volgen van een online training
- Nieuwe Wet inburgering 2022 aangenomen
- Gebruik opleidingsbudget van 2020 in 2021
- Klassikale cursussen vanaf 1 juni van start
- Maatregelen en mogelijkheden in het kader van het coronavirus
- Klanttevredenheid incompany trainingen 96%!
- Landelijke verkiezingen voor de Ondernemingsraden gemeenten
- Beleidskunde anno 2020
- Uw verordeningen in het sociaal domein
- Maatwerk en integraliteit in het sociaal domein
- Omgevingswet als uitdaging!
- Verkiezingen 2019
- MariënburgGroep en SEP werken samen!
- De nieuwe circulaire adresonderzoek
- MariënburgGroep wederom Cedeo erkend
- MariënburgGroep is partner van de Beroepsvereniging voor Klantmanagers
- Congres Omgevingswet 16 juni
- De huisarts, de Jeugdwet en de Awb
- De gemeenteraad en het bestuursrecht: in gevecht met zichzelf maar ook met de bestuursrechter!
- Handhaving, privaatrechtelijke overeenkomsten en educatie?
MariënburgGroep opnieuw Cedeo erkend
Wij zijn trots dat de MariënburgGroep opnieuw Cedeo-erkend is. De komende twee jaar hebben wij het predikaat ‘Cedeo-erkend’ voor onze Maatwerk Bedrijfsopleidingen.100% van de ondervraagden geeft aan tevreden te zijn met het opleidingsprogramma, de docenten en de kwaliteit van de incompany trainingen.
Het certificaat is een erkenning van de kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid van de maatwerktrajecten. De Cedeo-erkenning wordt uitsluitend verleend wanneer ruim 80% van de deelnemers en opdrachtgevers ‘tevreden’ tot ‘zeer tevreden’ zijn over de opleiding of training.
Grote tevredenheid
Uit het klanttevredenheidsonderzoek van Cedeo komt naar voren dat de MariënburgGroep ruimschoots voldoet aan de vereiste criteria rondom kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid. Als sterke punten worden genoemd: zeer klantvriendelijkheid, deskundige trainers (kennis en didactisch), persoonlijke benadering, efficiëntie, het maatwerktraject en de nazorg.
Uitkomsten
De respondenten zijn zeer tevreden over opleidingsprogramma. De MariënburgGroep is goed in staat om aan de specifieke behoeften van organisaties te voldoen. De efficiëntie en gemak van de communicatie wordt benadrukt: “De samenwerking is heel prettig, met korte lijnen.”
“Wat maakt dat ik supertevreden ben, is over een maatwerktraject waarin wij zelf met onderwerpen kwamen die we behandeld wilden hebben en ze echt helemaal daarop een training ontwikkelden speciaal voor ons.”
Trainers
De waardering voor de trainers is zeer positief. De meeste respondenten benadrukken de hoge kwaliteit van de trainers, zowel inhoudelijk als didactisch. De trainers worden gewaardeerd om hun inhoudelijke kennis: “Ik ben echt onder de indruk van de kennis van de trainer op nieuwe ontwikkelingen, hierdoor kon hij ook goede praktijkvoorbeelden geven.” Ook worden de trainers gewaardeerd om hun flexibiliteit en aanpassingsvermogen aan de verschillende niveaus en achtergronden van de deelnemers. De respondenten zijn zeer positief over de uitvoering van de trainingen waarin er een goede combinatie is tussen theorie en praktijk, en veel goede praktijkvoorbeelden.
Natraject
Het natraject krijgt veel lof. Dit komt door de uitgebreide en flexibele nazorg. De nazorg omvat diverse vormen, zoals een terugkomdag of de mogelijkheid tot het stellen van vragen en voorleggen van casussen zelfs maanden na de training.
Organisatie en administratie
Respondenten uiten hun tevredenheid over de organisatie en administratie, met lof voor de bereikbaarheid, tijdigheid en klantvriendelijkheid. De effectiviteit en professionaliteit van de backoffice worden veelvuldig genoemd.
“Ze blinken uit in snelle reacties, meedenken en het samenstellen van een mooi traject.”
Cedeo-rapport
Wilt u het volledige onderzoek nalezen?